Als marketingbureau voor de bouwsector voert Essencia voor het vijfde jaar op rij een kwantitatief onderzoek naar het renovatiegedrag in België.
Het rapport komt beschikbaar eind juni en geeft u alle input om uw marketing & sales strategie aan te scherpen.
Het rapport komt beschikbaar eind juni en geeft u alle input om uw marketing & sales strategie aan te scherpen.
De uitvoering van het onderzoek gaat binnenkort van start en u kunt voor uw segment of bedrijf nog specifieke vragen toevoegen, contacteer ons voor overleg.
Welke renovatievraag heeft u?
Wilt u voor uw bedrijf specifieke vragen beantwoord hebben? We bekijken graag hoe we dit in het renovatieonderzoek kunnen opnemen. Ook voor informatie over aankoopprijs, timing en volledige inhoudstafel kan u ons contacteren via info@essencia.be.
Methodologie
Via een grootschalig online onderzoek bij een representatief staal van de Belgische bevolking onderzoeken we het renovatiegedrag in 2015. De huiseigenaren die in 2015 iets aan hun woning herstelden of verbouwden worden bevraagd over het gebruikte materiaal, merk, aankooplocatie, de top 5 beslissingscriteria, ...
De volgende segmenten worden onderzocht:
- Gevel en gevelbekleding
- Isolatie
- Dakbedekking
- Binnenmuren
- Badkamer
- Dakramen
- Schakelaars, stopcontacten en elektische kabels
- Ramen en deuren
- Domotica
- Verwarmingsinstallatie en elementen
- ...