U zit met vragen ?
Dan heeft u twee mogelijkheden: ofwel gaat u actief op zoek naar antwoord, ofwel blijft u rondlopen met een onwetend gevoel.
Vertel ons uw vragen en wij vertellen u onze aanpak.
Een goed uitgevoerd onderzoek, geanalyseerd met de kennis van de sector,
vertelt u wat u moet weten en meer ...
Marktonderzoek
De voorsprong van sectorkennis
Een goed onderzoek begint bij een goed beeld van de situatie
Als jarenlange specialist in de bouwsector en aanverwante segmenten zijn er weinig doelgroepen of situaties die we nog niet onderzocht hebben. Van de interesse naar een technisch substituut product nagaan, tot het bepalen van het marktpotentieel. Zelfs bij de uitvoering van een klantentevredenheidsonderzoek komt onze sectorkennis van pas. Van bij het bepalen van het onderzoekconcept en het opstellen van de vragenlijst tot bij het verwerken en analyseren van de resultaten; wij nemen onze marktinformatie en persoonlijke ervaringen altijd mee !
Daarnaast kunnen we terugvallen op een uitgebreid relatienetwerk; dit is al meerdere keren een krachtige sleutel in onze projecten geweest.
Contacteer ons vrijblijvend en ervaar zelf waarover we spreken.
Daarnaast kunnen we terugvallen op een uitgebreid relatienetwerk; dit is al meerdere keren een krachtige sleutel in onze projecten geweest.
Contacteer ons vrijblijvend en ervaar zelf waarover we spreken.
De ganse waaier van methodieken
Gekozen in functie van het project
Aangezien Essencia een netwerk heeft van verschillende experten met verschillende expertises zijn we in de mogelijkheid om de methodiek vrij te kiezen in functie van het project. Een flexibel call center, een experte in diepte-interviews met kaderleden of managers, mensen met de juiste technische kennis noodzakelijk bij een B2B-onderzoek, een open persoonlijkheid die mensen op straat of in het winkelpunt aanspreekt en de juiste vragen stelt, allerhande profielen voor het uitvoeren van mystery shopping, een flexibel systeem voor online-bevraging, ...
We geven u graag onze visie over de methodiek die past bij uw project !
Multicliënt onderzoeken
Soms kan het handig en efficiënt zijn om voor meerdere opdrachtgevers tegelijk een onderzoek op te zetten. Dit kan het geval zijn omdat meerdere opdrachtgevers dezelfde informatie nodig hebben of omdat zij willen weten hoe dezelfde doelgroep over hun denkt en oordeelt. Belangrijkste voordeel van een ‘gezamenlijk' onderzoek is lager prijskaartje doordat de onderzoekkost gespreid wordt over meerdere participanten
Heeft u een voorstel dat interessant kan zijn voor een multi-client onderzoek ? Laat het ons weten en we doen navraag in de markt of er nog geïnteresseerden zijn.
Heeft u een voorstel dat interessant kan zijn voor een multi-client onderzoek ? Laat het ons weten en we doen navraag in de markt of er nog geïnteresseerden zijn.